FAQs

Înlocuirea și returnarea produsului

Care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru a face un retur?

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului.

Pasul 1 : Trimite-ne un email pe adresa contact@marengo.ro

În cazul în care doriți să returnați un produs comandat de pe site, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la adresa de mai sus.

Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită. În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere. Cererea de retragere va fi acceptata doar dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicată cu ocazia plasării comenzii.

Pasul 2: Pregătește coletul și trimite-l către noi 

Expediați produsele sau inmanati-le direct noua la adresa: str. Teodor Stefanescu nr 1 , Bucuresti, Romania

în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteți direct răspunzător de returnarea produselor, termenul în care acestea ajung la sediul companiei noastre și plata costului de livrare. Produsele trebuie sa respecte condițiile de retur de mai jos: Produsul pe care îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit cu etichetele inițiale intacte și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu vor fi acceptate retururile pentru produse care nu sunt însoțite de toate accesoriile originale: cutie, panglică etc. Nu vor fi acceptate retururile pentru produsele care prezintă semne de utilizare sau care se află într-o altă stare decât cea din momentul primirii lor de către client. Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. Nr. 34/2014: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.” Vă recomandăm păstrarea completă a ambalajului și accesoriilor cu care este însoțit produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului, spre exemplu suporți de siguranță / protecție din carton sau polistiren, va duce la diminuarea valorii produselor între 5% și 20%. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Dacă produsul suferă deteriorări pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervăm dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Pasul 3: Îți restituim banii sau schimbăm produsul

În momentul în care produsul va ajunge la sediul nostru vom verifica dacă respectă condițiile de retur menționate mai sus și vom finaliza returul în funcție de opțiunea dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract sau în 72 de ore de la recepționarea coletului, în cazul în care coletul ajunge mai târziu de a 12-a zi. Dreptul de retragere nu se aplică în cazul clienților persoane juridice. Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit) nu beneficiază de condițiile menționate mai sus în ceea ce privește dreptul de retragere din contract. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

 

Livrare / Livrare prin curier

Valabilitatea datelor: Verifica daca datele introduse sunt valide.
Comenzile inregistrate sunt livrate conform modalitatii alese si a informatiilor furnizate in procesul de comanda.

Te rugam sa verifici corectitudinea datelor inscrise, iar in cazul in care ai sesizat erori sau doresti sa modifici ceva in comanda, te rugam sa ne contactezi pentru procesarea acesteia, la numarul de telefon: +40 748 097 236 sau prin email la vanzari@marengo.ro

Termen de livrare: Livrare in Romania prin firme de curierat
Termenul de livrare al sistemelor de prindere, perdelelor, draperiilor, penutelor, cuverturilor este de 7 zile pentru tesaturile din stoc iar pentru cele care nu sunt in stoc maxim 30 de zile; Asigura-te ca ai verificat acest aspect

Cum este posibil că plătesc un alt preț decât are comanda mea totală?Comenzile mari, nu pot fi expediate într-un singur colet, este necesar să fie împărtită în două sau în trei și prin urmare, suma finală este împărțită între pachetele menționate (suma nu este legată de valoarea produsului din cutie,dar la final va fi cea din comanda inițială). Predăm curierului de regulă toate coletele aferente în aceeași zi, dar totuși, din păcate se poate întâmpla să nu ajungă la dvs. toate coletele în aceași zi.

Trimiteti comenzi in strainatate?
Din păcate, comenzile plasate pe mirengo.ro sunt efectuate numai în Romania. Ati putea efectua insa o comanda la adresa unei rude sau a unei cunostinte, iar aceasta sa se asigure de livrarea coletului spre dvs.

Pot rezerva un produs fără să îl cumpăr?
Produsele adăugate în coş sau în listă nu sunt rezervate. Vor fi rezervate după ce efectuaţi o plată online sau după ce plasaţi o comandă achitată prin numerar la livrare.

Modalitati de plata

Metodele de plata si toate detaliile cu privire la acestea le gasiti pe pagina dedicata. Este un subiect la care nu ne ferim sa oferim informatii, ca tu sa te simti intr-un mediu on-line sigur pe Miringo.ro

Metode de plata
Date de contact

La fel ca in cazul modalitatilor de plata, am creat o pagina dedicata pentru
sectiunea ‘contacte’ , unde gasesti toate detaliile de care ai nevoie.

Contacte
SCROLL UP